vrijdag 22 juni 2012

Vintage kaartje

Hallo Allemaal

Ik wil eerst mijn nieuwe volger Jopie van harte welkom heten wat leuk dat je volger ben geworden.

Ik heb een vintage kaartje gemaakt voor mijn zwager die zondag jarig is.
Hij speelt Bariton in een muziekkorps, vandaar dat ik deze twee heren wel leuk vond.
 Het papier is van K & C is al een oudje.
Het muziekpapier is uit een muziekboek van mijn man want die speelt  trompet.
De hoekjes zijn van een stansje van  de Double Do is ook al een oudje
De muzieknootjes komen van de cricut
Wat papier opgerold en be inkt en opgeplakt
Een bloem, wat knoopjes ,het lint en de strassteentjes komen uit mijn voorraad.
Op het labeltje heb ik happy birthday gestempeld
Het onderste muziekpapier heb ik bewust niet zo groot als het andere papier gemaakt , want het bruine papier heeft een hele mooie glans zie je hier niks van wel jammer.

Zo was weer een heel verhaal, ik heb toch veel berichtjes op mijn vorige kaart gahad wat is dat toch leuk, ik probeer dat zelf ook te doen meestal s'morgens met een bakkie koffie.

Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend
Liefs Joke



7 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart, daar zal je vader blij mee zijn
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het een hele mooie mannenkaart.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heey joke,

    het is een prachtige mannenkaart geworden!!!

    groetjes femke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk zeg deze vintage kaart! Dat je zo'n toepasselijke afbeelding hebt gevonden, knap! Groetjes ,Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Joke

    Wat een schitterende kaart en heel toepasselijk voor je zwager.
    Je vorige kaartje vind ik ook prachtig.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Joke,
    Nou deze is ook weer schitterend erg leuke mannenkaart.
    groetjes Jopie

    BeantwoordenVerwijderen