vrijdag 1 juni 2012

Proost

He he eindelijk komt er weer eens een scrapkaartje uit mijn handen.
Ik was gisteren niet lekker kwam om 1 uur pas uit mijn bed lekker een douche genomen en even naar boven in mijn hokje lekker bezig geweest,
En vanmiddag knapte ik weer op ben weer helemaal de oude.

Het papier is van My mind's eye follow your heart.
Het afdrukje heb ik met Derwent ingekleurd.
Het lint en de knoopjes komen uit mijn voorraad.
En de letters , de sterren en de andere frutsels heb ik met de cricut gesneden.
Een touwtje over de sterren en ik vond hem zo wel af.
Oei  ik heb een foutje ontdek de ootjes van proost heb ik verkeerd geplakt.
Ik had er echt niet teveel op.ha ha


Ik doe met deze kaart mee met de challenge bij:elke kaart een feestje het thema is proost.

Ik ben zo blij dat er weer een kaartje uit mijn handen kwam had al meerdere pogings gedaan maar er kwam niets uit mijn handen werd er zelfs een beetje kriegel van.
Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend en ben benieuwd naar jullie reacties.
Liefs Joke


6 opmerkingen:

  1. Hij is erg mooi geworden.
    Leuke kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gedaan Joke
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldige leuke kaart, mooi hoe alles bij elkaar past.

    Gezellig dat je meedoet met EKEF

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super kaartje, heel mooi!!!
    Bedankt voor het meedoen bij EKEF!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke stoere kaart! gezellig dat je meedoet met EKEF!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart!!
    Leuk dat je mee doet bij EKEF!
    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen