zondag 6 november 2011

Supermars

Een kaartje voor mijn zoon die 31 is geworden.
Als kind was hij helemaal gek van superman ,ik vond dit stempeltje wel heel toepasselijk om hem een keer te gebruiken voor iemand die zo'n supermanfan is.
Het stempeltje heb ik met Derwent ingekleurd de letters, de sterren en het rondje heb ik uitgesneden met de cricut .
Het papier had ik nog weet niet meer van wie.
Om de sterren een stukje touw wat glinstertjes erop ik vond hem zo wel oke.
Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat liefs Joke

2 opmerkingen:

  1. Hoi Joke, echt een stoer kaartje zeg. Ik ken dit stmepeltje helemaal niet, maar hi is wel errug leuk. Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Joke,

    Ik had deze kaart nog helemaal niet gezien maar ik vind het echt super leuk geworden, Daar was Marcel denk ik wel blij mee 'supermannn'

    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen