zaterdag 5 november 2011

Just For You

Een kaartje gemaakt voor mijn buurmeisje die wordt vandaag 8 jaar.
Ik heb vorige week dit stempeltje gekocht ik vind het beertje zo lief ,ik heb de stempel met Derwent ingekleurd.
De vlaggetjes, hoera . de hartjes en het labeltje heb ik met de cricut uitgesneden.
Een bloemtje erop en de rand uitgeponsd met een pons van Martha Stewart.
Het papier komt uit mijn voorraad.
En ik heb met dezelfde sketch gewerkt als mijn vorige kaart van Danny 30.

Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend Liefs Joke



.
.

1 opmerking:

  1. Hallo Joke,

    Ik wil je nogmaals feliciteren met je gewonnen Candy. Ik zal je adres doorgeven zodat jij zo snel mogelijk kan genieten van je prijs. Ik heb helaas een foutje gemaakt. Ik heb per ongeluk je adres gepubliceerd en kan het niet meer weghalen van mijn blog. Sorry!! Ik zie op je blog dat je schattige kaartjes maakt, dus volgens mij komt er straks nog wel iets liefs bij!

    Ik wens je nog een gezellig weekend!

    Veel liefs,
    Monique xxx

    BeantwoordenVerwijderen