zondag 11 maart 2012

Een award gekregen !!!

Goedemorgen blogvriendinnen ik heb een award van Frea gekregen die zelf een prachtig blog heeft neem eens een kijkje bij haar,   ik ben er supertrots op dat zei mijn blog zo waardeert.
Het is de bedoeling dat ik deze award doorgeef aan 15 van mijn volgers en dat ik wat dingen over mezelf vertel.
Doorgeven aan 15 volgers word moeilijk ik heb er volgers bij zitten die zo'n award helemaal niet willen krijgen anders zijn ze aleen maar druk met hun awards, en zoveel volgers heb ik niet dus hij is voor al mijn volgers ik waardeer het enorm dat jullie een berichtje achterlaten bij mijn creaties het is altijd leuk om dat te lezen.
Nu het moeilijkste wat dingen over mezelf.
Ik ben 58 jaar en woon in Driel een dorp in de Betuwe langs de Rijn en  woon heerlijk aan het rand van het dorp.
Ik woon daar met mijn man en hond want mijn zoon woont al opzichzelf..
Ik  maak al 10 jaar kaarten eerst begonnen met 3d ,van iemand wat afbeeldingen gekregen en wat papier en een schaartje zo heb ik dat kaarten maken virus opgelopen, daarna kwam het borduren en nu dus het scrappen en andere technieken.
Ik probeer 1 kaart in de week te maken.
Sinds ik 10 jaar geleden borstkanker heb gehad werk ik niet meer.
Ik ga elke dag bij mijn moeder van 94 langs ik ben dus een soort van mantelzorger zij woont nog opzichzelf knap he.
Zomers zijn wij veel op de boot te vinden wij hebben een stalenboot van 10 meter mijn man knapt hem helemaal zelf op,het is zijn passie en ik vaar lekker mee.
Twee keer in de week ga ik zwemmen een keer aquajoggen met mijn schoonzus en een keer vrij zwemmen met mijn zus, ik heb er maar een.
Frea nog heel erg bedankt ,en voor al mijn volgers dames neem  deze award  mee hij is jullie van harte gegund.

xxxxx liefs Joke




.

.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten