zaterdag 7 december 2013

kerstkaarten

Hallo blogvriendinnen

Hier nog wat kerstkaartjes het papier is van Joy de afdrukjes zaten kant en klaar op een vel.
Het eerste kaartje afgewerkt met wat sterren van de Xenos van de Cricut en van de Cuttlebug.
de tekst komt van de Action en het hulstblaadje en de kerstbal heb ik gesneden met de cricut.

Het tweede kaartje  mallen van Joy gebruikt sterren van de Xenos en de handschoenen heb ik met de cricut gesneden.
De tekst komt uit mijn voorraad en het randje met kerstbolletjes ook.


Het derde kaartje de sterren en de handschoenen heb ik met de cricut gesneden en de tekst komt van een mal van Marianne design.
Wat sneeuw, parels en een lintje komen allemaal uit mijn voorraad.
 Dit was het weer voor vandaag morgenmiddag  hebben wij nog sinterklaas  bij mijn moeder een gezellig samenzijn daar gaat het toch om.

Allemaal een heel fijn weekend liefs Joke

2 opmerkingen:

  1. Hoi Joke,
    Wat een leuk 3-tal mooi zijn die kant en klare plaatjes, ik vind de gestipte wantjes super, fijn weekend, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat 3 mooie kerstkaartjes Joke, leuke plaatjes, wens je nog een fijn weekend.....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen