dinsdag 22 oktober 2013

Herfst

Goedemorgen allemaal

Wat is het toch heerlijk buiten het lijkt wel voorjaar inplaats van herfst, deze mooie dag pikken we mee.
Ik heb nog een herfstkaartje gemaakt de laatste van deze mooie plaatjes.
Het scrappapier is heel mooi grijs groenig met mooi bruin herfstblad erop , je kunt het nog een beetje zien.
Het plaatje is weer van Yvonne creations het hekje is van Magnolia, de boom is van mijn nichtje de wolkjes zijn van Marianne design, de takjes van Joy, en de blaadjes dat weet ik niet dat is een heel klein malletje ja erg klein maar ik weet niet waar hij bij hoort.
Het grasrandje en de vogeltjes heb ik uit de cricut gehaald.
Ik doe met deze kaart mee met de challenge van
http://www.cardsandscrap.nl/2013/10/uitdaging-190.html happy fall
http://hobbyvisiondt.blogspot.nl/2013/10/hobbyvision-challenge-20-herfst.html herfst
http://het-hobbyjournaal.blogspot.nl/ herfst of halloween met een knipvel van Yvonne Creations

Dit was het weer voor vandaag geniet nog van het mooie weer en tot de volgende keer.
liefs Joke

11 opmerkingen:

  1. Wat een lief herfstkaartje Joke!

    Erg leuk dat je meedoet met onze HobbyVision Challenge. Ik wens je veel succes :-)

    Groetjes, Jenine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij bent snel, Joke, en wat een ontzettend leuk kaartje heb je gemaakt!
    Gezellig dat je mee doet met deze uitdaging bij Cards & Scrap.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een ontzettend mooi kaartje. Heel leuk die boom met de blaadjes.
      groetjes Joke.

      Verwijderen
  3. Hoi Joke,
    Je hebt echt een hele mooie serie kaartjes gemaakt, schattige plaatjes en zo'n leuke herfsttafereeltjes,erg mooi, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig herfstkaartje Joke, heerlijk weertje, hebben vandaag nog een fietstochtje gemaakt.....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een HEERLIJK herfstkaartje Joke met het MOOIE plaatje van Yvonne.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart heb je gemaakt voor het thema van Cards&Scrap.
    Bedankt voor je deelname.

    Groetjes Noriko
    C&S

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik kijk ook niet iedere dag alle blogs. Ik heb ze op tijd staan in de sidebar en iedere dag een uurtje vind ik genoeg. Ik mag niet zo lang achter elkaar dezelfde dingen doen,vanwege spierkrampen.
    Maar kijken doe ik dan langer, dat vind ik zo leuk.
    Ook jouw laatste kaartjes zijn allemaal weer schattig. Kleuren kan ik vanwege de handkrampen helemaal niet. Wel jammer. Maar pijn is erger. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jouw kaartje is heel mooi geworden.
    Bedankt om deel te nemen aan de uitdaging van Cards & Scrap.

    Creatieve groetjes,
    Peggy * Mollemieke *

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele leuke herfst kaart en wat leuk dat je meedoet
    met de cards en scrap challenge.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen