dinsdag 4 juni 2013

Pergamanokaartje

Hallo lieve blogvriendinnen
Ik heb op pergamano les dit kaartje gemaakt, ik heb gewerkt met de grit dat is heel leuk om te doen.
Verder valt er niet veel over dit kaartje te zeggen, de pergamano kaartjes zijn niet al te druk en daar heb ik nog wel eens moeite mee, het knippen gaat ook steeds beter en ik begin het leuk te vinden dus jullie zullen er nog wel verschillende voorbij zien komen.

Het werd wel eens tijd dat ik een kaartje plaatst maar ik zit niet lekker in mijn vel heb veel pijn en vanmorgen ben ik aan een zwaardere medicatie voor de pijn begonnen ik had ze al zeker 2 maanden in huis en ik stelde het maar uit en vanmorgen heb ik ze maar ingenomen.
Heerlijk het zonnetje  dat hebben we allemaal nodig en zijn er ook wel aan toe.
Allemaal een hele fijne dag liefs Joke

4 opmerkingen:

  1. Vind het een prachtig kaartje geworden Joke, leuk dat met pergamano...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er heel mooi uit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Joke

    Je kaartje is schitterend met het mooie pergamano.
    Vervelend dat je niet zo lekker in je vel zit en veel pijn hebt, hopelijk doet het mooie weer je goed, heel veel sterkte ermee.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen