dinsdag 29 januari 2013

Mannenkaart

Hallo allemaal
Vandaag een mannenkaart gemaakt  voor mijn zwager die zondag jarig is.
Ik heb een 3D plaatje gebruikt.
Ik weet niet meer waar ik het papier vandaan heb komt uit mijn restjesbak.
Ik heb de hoeken van het bovenste papier met eylets vastgemaakt.
Ik heb de ronde cirkels en de bloemen  met de cricut uitgesneden.
Het lint en de knoopjes komen uit mijn voorraad.
Een stempeltje met Happy Birthday en die heb ik aan het lint vastgeknoopt vond het wel leuk staan.

Ik heb nog steeds geen nieuwe stansmachine aangeschaft  gisteren hoorde ik hele goede reactie,s van de trouvaille,ga me daar eens in verdiepen.
Ook wil ik mijn nieuwe volgers Jolara en Esmee van harte welkom heten leuk dat je volger bent geworden.

Dit was het voor vandaag  liefs Joke




8 opmerkingen:

  1. Hoi Joke,
    Je mannenkaart is leuk,lekker stoer met de auto..en de klok..mooi papier..leuk detail de knopen...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke mannenkaart hoor Joke, super met die kever.
    gr. liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje, mooie kleuren!
    liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke mannenkaart, lekker stoer. De kleuren zijn ook passend.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige stoere mannenkaart.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke stoere mannenkaart Joke!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Joke,
    Wat een prachtige mannenkaart, lekker stoer met die kleuren en details.
    groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen