woensdag 12 september 2012

Lief meisje

Ik heb een kaart gemaakt zonder tekst kan ik hem overal voor gebruiken.
Het stempeltje is ingekleurd met Derwent.
Het papier is van de Action.
De hartjes en de ovaaltjes heb ik met de cricut gesneden.
Bloemen en blaadjes komen uit mijn voorraad en nog wat strassteentjes.
Het kaartje is af maar ik mis wat en ben erachter wat dat is.
Ik vind dat ik de harten en het ovaaltje wel door de cuttlebug had kunnen halen voor iets extra's.
Met deze kaart doe ik mee met de challenge van  Dutch Magnolia Lovers je moest een kaart maken via een schets.

Mijn inspiratie is weer helemaal terug en daar ben ik ontzettend blij mee ik had er ook geen zin meer in kennen jullie dat ook.

Dit was het voor vandaag nog een fijne dag groetjes Joke

12 opmerkingen:

  1. heel mooi en lief kaartje.
    vond sketch ook erg leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een lief kaartje, mooie kleurtjes!
    Makkelijk hè, zonder tekst....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje Joke, en de harten en ovaaltjes hebben al wat structuur in het papier, dus ze kunnen zo toch prima!

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Joke,

    Leuk kaartje geworden, met een lief magnoliaatje.Zonder tekst is altijd makkelijk en de hartjes zijn juist mooi rustig, want het papier is al vrolijk genoeg.

    XOXO Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Joke

    Wat een beeldschoon kaartje, prachtige kleuren en mooie details.
    En we zijn allemaal wel eens inspiratieloos denk ik.
    Fijn dat de inspiratie weer terug is bij je.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Joke, wat een supermooie kaarten en wat heb je onze sketch geweldig gebruikt! Bedankt voor je deelname aan Dutch Magnolia Lovers en succes met de wedstrijd! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat een liefje is dit Joke! Schattige kleurtjes ook. En die challenges, die doe ik pas vanavond erbij zoeken; deze post is nl. gepland omdat ik op de dag zelf werk. Ik kan dus pas donderdagavond de challenges erbij zoeken ;-)
    Groetjes Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lief kaartje.. ook schattig van kleur


    Groetjes Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart, mooi gemaakt, hoor!!
    Fijn dat je weer inspiratie hebt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen