dinsdag 17 juli 2012

Goed gedaan

Ik heb een tag gemaakt voor mijn zoom die geslaagd is voor zijn diploma liftmonteur.
Ik heb het uiltje met Derwent ingekleurd op kraft.
Het papier is van de Action.
Het ronde frame, de tag  en de swirls heb ik met de cricut gesneden.
Het labeltje heb ik geembosd ik weet niet of je het kan zien , ik ben vergeten er een foto van te maken.
Wat bloemen uit mijn voorraad, een strik van touw en een hart eraan.
De`stipjes heb ik met de perlepen gemaakt.

Ik doe  mee met de challenges van MoedersHobbypaleis maak een kaart met kraft,swirls en embossen.


Wij liggen met de boot in Hardewijk en morgen varen wij via de randmeren naar Àmersfoort.

 Voor iedereen die op vakantie is heel veel plezier.
Groetjes Joke

6 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd voor je zoon en wat een leuk kaartje.
    Geniet nog even van je vakantie en hoop dat het weer wat beter wordt
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk en van Harte.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Enige kaart Joke, en gefeliciteerd met je zoon!! Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke tag Joke en gefeliciteerd met je zoon.
    groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg mooie tag en wat een lief uiltje. Luk dat je moedoet met de challenge van MHP.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen