zaterdag 14 januari 2012

Winter Wishes

Het eerste kaartje in het nieuwe jaar ,mijn inspiratie was helemaal weg en ik had het zo druk ppfff dat heb je wel eens maar afgelopen week heb ik elke avond even boven op mijn kamertje gezeten.
Het is een winter kaartje geworden met dit lieve stempeltje ik vind de sneeuwpop zo,n schatje.
Het stempeltje heb ik ingekleurd met derwent potloden.
De bloemen zijn van Marianne design heb ik op een kraam op de markt gekocht.
De sterren heb ik uitgesneden met de cricut.
Een stukje kant erop en een label met de tekst the very best winter wishes.
Ik doe met deze kaart mee met de challenge van:
Het Srap- Cards challenge blog
Allemaal een heel fijn weekend.

.Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat liefs Joke

4 opmerkingen:

  1. ook al vroeg aan de slag met de kerstkaarten............want dat kan eigenlijk niet hé mij een kerstkaart sturen die je niet zelf gemaakt hebt :)

    leuke kaart je bent alleen de link vergeten toe te voegen waar je aan mee wil doen met de challenge

    fijn weekend
    groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja leuk h;e die opdracht voor de geboorte bedankjes. vind het zelf ook erg leuk.

    de luchtballon komt uit het magnolia magazine.......... is niet echt een patroontje van. ben zelf gewoon een beetje gaan freubelen.

    heb met de nestabilities 12 rondjes uitgestanst van 3 verschillende kleuren. die dubbel gevouwen en zo aan elkaar vast gemaakt. daarna met de scor-pal een doosje gemaakt van 5 bij 5 bij 5 en met ijzer draadjes de ballon aan het bakje gemaakt. je bent wel even bezig maar ik vond het erg leuk om te doen.

    Ma heeft de ballon al gezien helaas. was gister even hier en was hem vergeten op te ruimen.........maar ze wil hem toch wel gewoon hebben hoor. ach ja het cadeautje zit er nog niet in dus dat is nog een verrassing

    fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Joke, het is wel een schattig lief kaartje geworden zeg! En dat is inderdaad een hele leuke stempel. Ik heb wel zo'n sneeuwman van Magnolia maar dan staat 'ie alleen en dit is toch leuker. Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig kaartje Joke. Bedankt voor het meedoen aan onze challenge.
    Liefs, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen