woensdag 30 maart 2011

It's a Girl

Het stempeltje heb ik met Derwent ingekleurd.
Ik heb het eenvoudig gehouden,een label met de naam van het kindje, een its a girl label  er bij aan,
  en een lintje er doorheen.
Het papier had ik nog liggen en het onderste velletje is van de Action.
Wat kleine bloemtjes uitgestansd met strassteentjes er op en een grote bloem.
Wat dotjes gemaakt met de perle pen.
Ook heb ik aan de binnenkant een gedichtje geplakt.
Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterliet .
Fijne dag  liefs Joke

2 opmerkingen:

  1. Hallo Joke,
    leuk dat je mijn blog gevonden hebt en met mijn candy mee wilt doen. Alleen ik zie jou helaas niet bij de volgers. Wil je het zelf even nog nakijken?
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Joke, een schattig kaart zeg!! Lieve afbeelding!! Nog bedankt voor je berichtje op mijn blog. Fijn weekend, Frea

    BeantwoordenVerwijderen