zondag 13 februari 2011

Opkikker

Een opkikker gemaakt voor iemand die ziek is kikkers ingekleurd met Derwent het papier is van trekpleister wat bloemen geponsd een lintje met een nietje erdoorheen een beetje speels erop geplakt,nog een lintje onder de kikkers.
Het is een blauw kaartje geworden wat ik niet zo gauw zal doen maar het papier past er wel bij ik ben nu met nog zo,n kaart bezig.
De kikkers blijven leuk en kun je overal bij gebruiken.
Ik zou het leuk vinden als je ook een berichtje achterliet.
Liefs Joke

2 opmerkingen:

  1. Hoi Joke

    wat een lief kaartje met die kikkers en leuk papier heb je gebruikt
    bij de action hebben ze nu ook weer hele leuke en goedkope papier blokken in de aanbieding 5 verschillenden heb er gelijk een aantal ingeslagen.

    kom je ook weer een keer bij mij langs heb namelijk een ander blog gemaakt, want die oude werkte niet. helaas kon ik alleen mijn berichten mee nemen en niet mijn volgers dus als je wil meld je dan weer even aan.

    http://debbysscrapcards.blogspot.com
    andere zijn ook van harte welkom hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Joke bedankt voor het langs komen op mijn blog!
    ik ga me gelijk aanmelden als volger je maakt prachtige kaartjes echt super!
    groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen